The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Rezistence už v září!

pátek 27. července 2012

Rezistence už v září!

Už jste to taky slyšeli?
Dnes odpoledne CooBoo zveřejnilo na svých fb stránkách informace o dalším pokračováním dystopické Divergence! Podle titulku článku už vám může být jasné, jak se bude druhý díl jmenovat. Rezistence!
Tentokrát se v příběhu budeme moci zaměřit na frakci Mírumilovných, jelikož na obálce jejejich znak - strom. Myslím, že říkat víc je netřeba, podívejte se sami.


Nevím, proč se knížka jmenuje Rezistence, když insurgent znamená u nás v češtině 'povstalec' ale nevadí. Jsem ráda, že si čeští grafici obálku nevzali do vlastních rukou, protože tahle je naprosto boží. Nemůžu si pomoct, originál se mi prostě líbí víc, co se dá dělat. Ale stejně si jí koupím, u nás si jí budete moci koupit již 17.září! =)


A dokonce i anotace je, mně se strašně líbí, taková hezky navnazující! <3 No posuďte sami...
Měl to být pro Tris šťastný a slavnostní den, ale všechno dopadlo úplně jinak. Po krvavé tragédii mezi frakcemi vzrůstají konflikty a nad společností se vznáší válka. Tris se musela rozhodnout už jednou - a teď ji čeká další volba. Dřívější rozhodnutí, obavy, zármutek i provinilost, to vše ji teď dostihlo a Tris nezbývá než bez výhrad přijmout svou Divergentní identitu. Dokáže se ale vyrovnat se všemi následky?

To jsou zatím veškeré informace, které nám, dychtivým čtenářům, CooBoo poskytlo. Pro opravdové nedočkavce je zde i oficiální book trailer a nám nezbývá nic jiného, než si přichystat peněženky a napnutě čekat! =P
 

zdroje:
anotace - zde
ooobálka a video - zde

3 komentáře:

  1. To je snad poprvé, co se těším na září. :D Rothová ze mě udělala mutanta, totálně zamilovanýho do Divergence!^^

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem to někde četla dávno, že se bude 2. díl jmenovat Rezistence, ale nebyla jsem si jistá - myslela jsem, že se bude jmenovat normálně Insurgence.. :D Mno, každopádně se mám na co těšit.. =)

    OdpovědětVymazat
  3. Rezistence je správný název knihy. Neumím se představit knihu pojmenovanou Povstalec :D. A Rezistence je cizí slovo a znamená - projev odporu. A to se ke knize výtečně hodí. ;)

    OdpovědětVymazat