The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: 30 day book challenge: Day 10

pátek 12. října 2012

30 day book challenge: Day 10

Meme od Kacennky, kde je cílem přidávat knížku ke akaždému dni podle daného téma.


Day 10 - Kniha, která změnila tvůj život

Nad takovou knihou ani nemusím přemýšlet, protože odpověd je jednoznačná - Harry Potter a kámen mudrců. Už v knižní zpovědi jsem ho několikrát zmiňovala. Proč právě Harry? Když jsem byla v šesté třídě, tak jsem se knih dotkla pouze, když jsem musela. Patřila jsem k odpůrcům HP ságy, protože jsem viděla jen první tři filmy a moc se mi nelíbily. Docela mne zaskočilo, když se první díl objevil v povinné četbě.
Tou dobou já, jakožto poslušná a poctivá holčička, jsem se rozhodla přečíst všechny knihy ze seznamu, včetně Kamene mudrců. Sérii jsem přečetla v bleskovém okamžiku a rázem se mi otevřel celý knižní svět. Takže vlastně vděčím J.K. Rowlingové za svůj blog a svojí lásku ke knihám, protože nebýt Harryho Pottera, asi bych vás všechny nikdy nepoznala a neměla bych doma tolik skvělých titulů. ♥

4 komentáře:

  1. Hlavně, že si ji někdy přečteš :-) Já taky na plnno super knih budu muset čekat do Vánoc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu knihu miluju! :)
    Já jsem si ji asi dala, jako knihu ve které bych chtěla žít :D..
    A mě se díky Harrymu vlastně taky otevřel svět knih, takže se v 30 day book challenge u mě objeví asi dvakrát :).

    OdpovědětVymazat
  3. Odpůrce Harryho Pottera :D
    Já ho milovala od prvního okamžiku... nejdříve jsem teda viděla první film, ale hned po tom jsem chtěla všechny jeho knížky :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Phoenix bych řekla, že je nejzajímavější z těch čtyř knih :)
    Jinak děkuji za pochvalu od profesionála :D

    OdpovědětVymazat