The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Teaser Tuesday (#1)

středa 7. listopadu 2012

Teaser Tuesday (#1)

Týdenní meme Teaser Tuesdays je hostováno stránkou Should be Reading.


Pravidla:
• popadni knihu, kterou momentálně čteš
• otevři ji na náhodné stránce
• napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky
• NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)
• sdílej taky název knihy a autora, aby si mohli ostatní čtenáři knihu přidat do "to-read" listu

Název: Rozdělená srdce
Autorka: Bettina Belitz

1.
Teprve, když byla králíkárna zase v pořádku a přežvykující ušáci se nastěovali do zrenovovaného domova, položila mi Maike ještě jednu otázku. (str. 210)

2.
Musela jsem vypadat hrozně nešťastně, protože se všichni rozřehtali, včetně Maičiných sester. (str. 210)


Knihu jsem začala číst dneska, jsem na straně cca 35 a zatím se mi zdá dobrá, vypadá nadějně. Uvidíme, co z toho vykvete. =)



1 komentář:

  1. Vypadá to docela zajímavě! :). Až budu mít jednou doma prázdnější poličku tak se po ni podívám :)

    OdpovědětVymazat