The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: On my wishlist #7

sobota 15. června 2013

On my wishlist #7

Sobotní meme z dílny Book chick city. Cílem tohoto meme je zveřejňovat knížky, které bychom si strašně moc přáli mít ve své knihovničce.

Proč chci zrovna Spodka? Slyšela jsem na něj samé chvály a i když bych si obálku představovala nějakou lepší, záživnější a název více chytlavější, podle anotace to vypadá na zajímavý příběh plný akce a napětí. Pokud autor ovládá žánr, ve kterém píše, nemám s četbou problém, takové knihy se mi i líbí. A jestli je tomu tak i u Spodka, doufám, že si ho přečtu co nejdřív!

Co vy? Četli jste Spodka? Můžete mi ho doporučit nebo spíše ne? (Fée, nechávam ti prostor :D)

2 komentáře:

  1. To jsme na tom stejně! Už mám na něj přichystaný pastičky v knihkupectví, tak snad si ho brzo odnesu domů, protože se nemůžu dočkat, až se do něj začtu! Soudím, že tahle kniha bude něco! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta obálka je na živo fakt pěkná, na obrázku nevyzní ;-)
    Ono je to s doporučováním Spodka těžký, těžko se odhaduje, kdo se na něj naladí, mně třeba bylo hned po první větě jasný, že to je prostě knížka pro mě :-) Je to dost rozporuplný, jak už jsem psala v recenzi - buď si to zamiluješ, nebo ti to nedá vůbec nic.

    OdpovědětVymazat