The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Čteme i s Horečkou! (2)

čtvrtek 7. listopadu 2013

Čteme i s Horečkou! (2)

Vítám vás u již druhé části Horečnatého projektu! Tentokrát máte možnost si přečíst ukázku z prvního dílu, Temné horečky! Samozřejmě jde pouze o rozjezd celé knihy, vlastně i celé série, takže pochopím, že z něj nebudete (pravděpodobně) příliš nadšení, já se také přemáhala. Ale rozhodně to stojí za přečtení!


Nezapomeňte i na bonusovou otázku, která nechybí ani tentokrát! 
Odpověď na minulou otázku: 428 stránek

1 komentář:

  1. Mně se naopak začátek líbil, proto jsem si tenkrát vybrala knížku na recenzi. A ony přišly hned oba díly zároveň. To bylo nadšení. Po pár kapitolách jsem bohužel začala litovat, že jsem se do toho vrhla. Nevím, nebyl to zrovna můj cup of tea. Ale jako oddechovka to jde. Aspoň je to zas jednou celkem originální svět v té šprachtě paranormálek.

    OdpovědětVymazat