The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Narozeninová giveaway!

pátek 18. května 2012

Narozeninová giveaway!

Milí čtenáři,
Přesně před patnácti lety jsem byla přivedena na svět a jako blogovou oslavu jsem se rozhodla uspořádat Narozeninovou giveaway! A o co že to vlastně budete soutěžit? O Erebos!
I přestože se nejedná o úplnou novinku, pořád je to knížka velice oblíbená a žádaná, proto vám dám možnost si o ni zasoutěžit.

Pro neználky:
Na jedné londýnské škole si mezi sebou žáci začnou předávat podivné balíčky, jeden se nakonec dostane i ke zvědavému Nickovi. V balíčku je DVD s počítačovou hrou. Hrou napínavou, a hlavně velmi inteligentní. Proč o ní ale nikdo nesmí mluvit a hráči musí dodržovat přísná pravidla? Pokud neposlouchají nebo se znelíbí poslovi se žlutýma očima, čeká je trest. Na druhou stranu jim hra dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Jak je ale možné, že hra o každém všechno ví a neuděluje hráčům úkoly jen ve hře, ale i v realitě? Co hra vlastně chce? A jak ji může Nick zastavit?

Více informací v recenzi zde anebo na stránkách Fragmentu.



Pro vás tu mám pár informací, které je třeba vědět před vstupem do soutěže:
• soutěž probíhá od 18.5 do 28.5
• soutěž je pouze pro obyvatele ČR
• pokud jste ještě nedosáhli věku 13-ti let, optejte se rodičů na souhlas
• je třeba vyplnit soutěžní formulář, čímž se zařadíte do slosování
• každý soutěží jen JEDNOU, duplicitní vstupy budou smazány
• bude se losovat pomocí stránky Random.org
• hraje se pouze o jednu knihu, tudíž bude mít soutěž jen jednoho výherce
• výherci pošlu email, na který mi musí do 48 hodin odpovědět, jinak bude náhradní losování

*SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ*



Po skončení giveaway zveřejním výherce co nejdříve, nejpozději do konce května. Přeji všem soutěžícím hodně štěstí, ať vyhraje ten nejšťastlivější! =D

Mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment, které do soutěže knížku věnovalo a udělalo tak radost nejen budoucímu výherci, ale také mně. =)

4 komentáře:

  1. Vyplněno, posláno, teď už jen doufat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se na tebe usměje štěstí, kdo ví? =)

      Vymazat
    2. Sakra, měla jsem počkat, co kdyby. :)
      Knihu jsem si právě před měsícem koupila. :D
      Přeji spousty soutěžících. ;)

      Vymazat
    3. A taky všechno nejlepší, zapomněla jsem to tam dodat. ;)

      Vymazat