The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: 30 day book challenge: Day 8

čtvrtek 13. září 2012

30 day book challenge: Day 8


Day 8 - Kniha, která tě děsí

Musím se přiznat, že nad takovou knihou jsem se rozmýšlela docela dlouho. Harry Potter? Nic strašidelného. Škola noci? Stmívání? Nápodobně. Já jsem takový "otrkaný" typ člověka, který se bojí jen u opravdu vydařeného hororu a co se týče knížek, tak je těžké mě něčím vystrašit, to jo.
Avšak jedna knížka přeci jen je (i když teď už bych se jí nebála). Četla jsem jí, když jsem byla o pár let mladší (cca 12 let) a tehdy to bylo pro mě něco. Byla to knížka ze série "Husí kůže" od R.L. Stinea s názvem Maska. Bylo to o klukovi, který si na Halloween pořídil strašidelnou masku, která mu pak nešla sundat. S pomocí jednoho záhadného muže se mu jí nakonec podaří sundat ale s podmínkou, že kdo si jí podruhý nasadí, tak už jí bude mít trvale.
Konce u Husích kůží jsou vždycky otevřené a nemají pokračování, takže o to víc jsem byla nad tím nucena přemýšlet, když si na konci masku nasadil mladší bratr hlavního hrdiny.
Myslím, že kdyby nebyla maska na titulní stránce, asi by mě to tolik neděsilo, ale po dočtení jsem viděla všude v pokoji strašidelný masky a nešli mi dlouho usnout (ještě ke všemu když jsem knihu dočetla někdy po půlnoci). Knížku bych doporučovala spíš mladším čtenářům, ale pokud chcete nějakou oddechovku s dávkou napětí, Husí kůže je přímo pro vás! =)

3 komentáře:

  1. Jo z této řekněme edice Husí kůže jsem četla všechny.. Ale, že by nějaká vyděsila se říct zase nedá.. Mě nejstrašidelnější přišlo asi Doupě nestvůry :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem četla všechny až na Noční přízrak, který mám asi 5 let doma =DD Mi právě přišla nejlepší a nejstrašidelnější maska ale názor ti neberu <3 =DD

      Vymazat
  2. Tak o téhle edici jsem snad ještě ani neslyšela, ale tohle vypadá zajímavě :D Dost zajímavě. Škoda, že do dětských let se už asi nevrátím :/ :D

    OdpovědětVymazat