The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Books in my shelves challenge

neděle 31. března 2013

Books in my shelves challenge

To bych nebyla já, kdybych si na další rok nedala spousty a spousty výzev (bude už sice duben, ale to nevadí =D)! Podobně je na tom i Nikki Finn, u které jsem tuto výzvu našla. A o co vlastně jde?


Cílem této výzvy je do konce roku přečíst určitý počet knih, které vám dlouho leží v poličce, ale pořád se nemůžete dokopat k tomu, si je přečíst. A právě tato výzva se mi opravdu hodí - v knihovně mám spousty knih, které je podle mě škoda si nepřečíst.
A jaké si dávám na rok 2013 číslo? Podobně jako Nikki, volím 20 knih. Které?

  1. Železný král
  2. Past
  3. Paranormálové
  4. Polibek pro Annu
  5. Modrá jako safír
  6. Pijou mi krev... aneb upírkou na vlastní nebezpečí
  7. Počertěná
  8. Nikdy nepřestávej věřit
  9. Tak padne náš svět
  10. Rezistence
  11. Temná horečka
  12. Čísla
  13. Město z popela
  14. Padlí andělé 1
  15. Vzpoura (Smečka 2)
  16. Kacíř a čarodějka
  17. Gjorkové
  18. Měsíční píseň
  19. Sukuba 1
  20. Anna krví oděna
Vím, že si při pohledu na seznam řeknete "tohle všechno už mám přečteno dávno", ale já se pro danou knížku vždycky nadchnu, koupím si jí, jenže pak mi přijde buď nějaký recenzák, nebo si půjčím minimálně deset knih z knihovny a... mám to těžký! =D
Takže mi držte palce, snad se mi podaří během roku přečíst všechny tituly.

4 komentáře:

  1. Ty nezbednice, tolik krásných knih jsi ještě nečetla! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vim a strašně mě to štve! :D Proto jsem se rozhodla pustit do týhle výzvy, abych se k tomu konečně dokopala! =D

      Vymazat
  2. Určite si čo najskôr prečítaj Annu a Rezistenciu... :)
    Ach jáj, Padlí andelé zaberajú poličku aj mne, dokonca aj 2 a ešte som sa k nim nedokopala. Tiež by som sa mala polepšiť! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že Polibek pro Annu máme stejnou :D

    OdpovědětVymazat