The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: (GIF) Review: 50 odstínů šedi

sobota 30. března 2013

(GIF) Review: 50 odstínů šedi

Autorka: E. L. James
Přeložila: Zdenka Lišková
Série: 50 odstínů / 1.
Počet stran: 608
Nakladatelství: XYZ

Anotace
Když se dvaadvacetiletá studentka literatury Anastasia vydává na pohovor s mladým podnikatelem Christianem Greyem, netuší, že potká muže, který jí změní život i hodnoty. Christian je pohledný, chytrý a… tajemný. Naivní a nevinná Anastasia si začíná uvědomovat, že přes jeho skrývaná tajemství jím začíná být úplně posedlá. Ale ani Christian není vůči její kráse, šarmu a charakteru imunní a připouští, že on po ní také touží – ovšem za vlastních, specifických podmínek…



 
Když jsem se o knize dozvěděla poprvé

Když jsem si ji objednala k Vánocům
 
Když jsem jí prvně otevřela
 
Anastasia se prvně potkává s Christianem

Ana s Christianem si konečně připouští, že mezi nimi něco je

Christian řekne Aně o svých koníčcích

Popis Christianovy osoby v jednom obrázku

Moje reakce na pana Greye

Ana Christianovi podlehne

Christian má své panovačné dny

Soucítění s Anou na konci

Moje výsledná reakce

Moje reakce na překlad knížky

Dozvuky, které na mě kniha měla

Já jsem celkově s knížkou dost spokojená, i když za ten překlad bych byla schopna i vraždit. Nicméně s kamarády jsme si při čtení užili dost "srandy", jen je škoda, že je další díl tak drahý, ale dřív nebo později se k němu určitě dostanu.
Pro ty, kdo ještě 50 odstínů šedi nečetli (předpokládám, že vás bude spíš méně než více), rozhodně doporučuji, je to příjemná oddychovka...

Hodnocení obálky:

 



Celkové hodnocení:


4 komentáře:

  1. No, překlad je prý hodně věrný originálu, takže překladem to nebude... :D Jinak teda já jsem 50 shits of Grey... Teda pardon, Shades of Grey, přečetla včera. A musím se z toho vzpamatovat, jsem hluboce otřesena celým obsahem a rozhodně ne proto, že by mi jejich "tvrdý" sex připadal tvrdý a zvrácený :D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že som na tom asi veľmi podobne ako ty :) inak, tieto gif recenzie sú fakt super :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě kniha sma nepřišla nic úchvatnýho, ale s překladem máš pravdu... katastrofa, dvojku jsem četla většinu v angličtině, autorce to s její amaterskou jednoduchou sklatbou vět ani nedostatkem děje nepomohlo, ale bylo to o poznání lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. bože ty gify jsou úžasný nápad :D :D :)

    OdpovědětVymazat