The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Předprázdninový knižní maraton!

čtvrtek 20. června 2013

Předprázdninový knižní maraton!

Toto je projekt z dílny Ettelëy.

A v čem vlastně spočívá? Cílem tohoto projektu je přečíst během dvou týdnů (v období od 21.6. do 5.7.) co nejvíce knih, které si zadáme nebo čteme jen neplánovaně. Tohoto maratonu jsem se rozhodla zúčastnit hlavně proto, že mám v knihovničce opravdu spoustu knih a buď se k nim nemůžu dokopat, nebo na to nemám čas. Ale díky tomuto projektu si čas rozhodně udělám!

Jak to ovlivní dění na blogu? Přemýšlela jsem, že bych zveřejňovala třeba jednou za tři dny nějaké shrnutí o tom, co všechno jsem přečetla, ale pak mě napadlo, že by to bylo něco podobného jako knihobraní, a to mi zaspamovalo blog až až. :D Proto jsem se rozhodla, že udělám jeden informativní článek za týden v pátek a další až po skončení projektu ten následující pátek, kde shrnu celkový průběh.

A jaké jsem si zvolila tituly, které bych si ráda přečetla? Beru to s rezervou, protože si zas tolik nevěřím a vím, že je nestihnu přečíst úplně všechny, ale ráda bych se k tomu dřív nebo později dostala.


Tohle jsou knížky od CooBoočka, které mám docela dlouho doma a ještě jsem se k nim nedostala. Samozřejmě, že jich je mnohem více, ale přeci jen bych neměla stranit jen jednomu nakladatelství a měla bych se pokusit dát šanci i dalším. :)


Další čtyři knížky mám také doma. Past a Banku už od minulého srpna, Horečku od prosince a Hvězdy jsem si koupila teprve před týdnem, ale strašně se na ně těším.


A poslední čtyři knížky (bohužel... já bych jich měla i víc, ale vím, že ani těch 12 asi nedám, což je škoda) mám taktéž doma a jsou jen moje - žádné výpůjčky z knihovny, žádné recenzáky, nic. 15 minus jsem si koupila asi před měsícem ve slevě, Mlhovinu v Buxu, Tak padne náš svět asi před spoustou měsíců od AliPeli a Velikost L v Levných knihách už kdysi dávno. Tak si je teď snad přečtu.

Vím, že jsem si dala velkou výzvu, ale jak jsem řekla - beru to s nadhledem a rozhodně vím, že se mi nepodaří přečíst všechny. Ale tak pokusit se o to můžu, ne? :)
A co vy? Jaké knížky jste se rozhodli přečíst vy? Jste optimisti jako já anebo si nevěříte a raději půjdete do menšího množství? Podělte se o to se mnou!

1 komentář: