The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Třicetidenní knihobraní - den 10. a 11.

sobota 22. června 2013

Třicetidenní knihobraní - den 10. a 11.

Tento projekt pořádá VeEee (více informací o projektu po rozkliknutí odkazu). Opět se jedná o dvojité knihobraní, protože jsem měla v poslední době málo času (ročníkovky a ták) na blog, teď mě taky vyčerpává maraton, jeden by neřekl, jak to bude těžké! :D No, nicméně pojďme na to:

 Kniha, která už vážně nevoní novotou
Upozorňuji, že fotka není moje!
To je jednoznačná volba - Říkali mi Leni. Tuhle knížku máme doma (resp. máma jí má a já nevím, kde přesně) už dlouho, je zažloutlá a už je ve stádiu rozpadu. Vlastně ani nevím, jak vypadá její obálka, protože je celá kniha obalená do hnědého papíru, nikdy mě nenapadlo se podívat, co pod ním je.
Knihu jsem četla jenom jednou, a to kdysi, protože jsem jako poslušná holčička četla povinnou četbu, která zahrnovala historický příběh. Mlhavě si pamatuji, o čem byl, ale asi bych si ho znovu nepřečetla, není to můj šálek kávy. Fotka bohužel není má, jak jsem řekla, nevím, kde se knížka nachází a v tuhle půlnoční hodinu už u nás všichni spí... :D







Nejnovější přírůstek v knihovničce
Tohle naštěstí není oblast, nad kterou bych se musela dlouho a pečlivě zamýšlet a uvažovat nad odůvodněním, proč jsem vybrala právě tuhle a támhletu knihu. Poslední, která mi přišla, je Počátek jako recenzní výtisk od Egmontu, se kterým jsem čerstvě navázala spolupráci. Ležela mi na poště teprve včera (v pátek) a jedná se o jednorázovou knížku. Někomu se líbila, někomu ne, tak jsem na ni hodně zvědavá - anotace zní zajímavě a obálka je úchvatná, asi se do ní brzy pustím v rámci Knižního maratonu.

A co vy a vaše přírůstky, popř. staré knížky?

1 komentář:

  1. Počátek by som si veľmi rada prečítala, znie to úplne super 8)

    OdpovědětVymazat