The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Prázdninový knižní tag

neděle 4. srpna 2013

Prázdninový knižní tag

Tento tag vymyslela Mona. Jeho cílem je zodpovědět všechny otázky.


1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Samozřejmě více, jenom za červenec mam na čtenářském kontě 15 přečtených knih, zatímco v jiných měsícíh je to třeba jenom pět. Pamatuji si, jak jsem si loni na tábor vzala pět knížek, které jsem stihla přečíst a k tomu ještě některé z nich dvakrát!

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Polibek pro Annu. Jednoznačně. Když odjela Anna do Paříže, sice to nebylo na prázdniny, ale dost mi to připomíná letní románky, kdy holka jede do jiné země a tam se zamiluje do osudové lásky svého života. A Anna s Étiennem jsou pro léto jako stvoření!

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Jak jsem řekla, na tábor jsem si jich vzala pět, a to jsme pořád někam chodili. Na konci srpna pojedu do Itálie s rodinou na týden a vidím to tak na tři čtyři knížky.

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Spíše ne, ale letos jsem zkoušela dočíst Dekameron. Nedávno mi přišla výhra Anna Karenina, tak do tý bych se snad pustit mohla.

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Co je to za otázku? Samozřejmě, že zbožňuji papírové, protože e-knihy si nemůžu pořádně osahat a očichat! *směje se*

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Dost bych jich chtěla vidět zfilmovaných. A dost z nich se filmuje. Jako například VA, Divergence nebo Město z kostí. Ale ráda bych viděla pokračování Eragona nebo Demonatu. To by mohlo být zajímavé!

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Po dlouhém uvažování bych ho strávila asi s Adrianem. Není nad pořádnou chlastačku, že? :DD

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Bradavice! Bradavice, Bradavice, Bradavice! Proč? Protože tam je možné úplně všechno! A jsou takové hezké pohádkové, ráda bych se tam podívala. 

Žádné komentáře:

Okomentovat