The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Dvojitá měsíční chvástačka - srpen a září 2012

pondělí 8. října 2012

Dvojitá měsíční chvástačka - srpen a září 2012

Vítám vás u další měsíční chvástačky, resp. dvojchvástačky! V září nebylo moc času natáčet (určitě to znáte - škola, čtení, mimoškolní aktivity, řidičák...) a tak jsem to všechno shrnula v delším videu.

Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se pravidelné měsíční články, kde blogger shrne veškeré knihy, které za celý měsíc získal.



Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky, knihy z knihovny

Omlouvám se za synchronizaci zvuku a videa, ale mobil mi na začátku (něco kolem minuty) ohlásil slabou baterku a pak se zvuk trochu pošoupnul, grrr =D Ale i tak doufám, že se vám video zalíbí.

SRPEN

Knihy, které jsem dostala:
XXX

Knihy, které jsem si koupila:
XXX

Recenzní výtisky:
Mayské proroctví - zápas o osud lidstva

ZÁŘÍ

Knihy, které jsem dostala:
Deník princezny: Povinnosti princezny (2x)
Mediátor - Krajina plná stínů
Tak padne náš svět
Vědma
Zaříkávač
Dokonalý pár
Proroctví sester
Modrá jako safír
Velikost L
Velikost XL

Knihy, které jsem si koupila:
XXX

Recenzní výtisky:
Brisingr
Říše temnot: Tajemství upírů
Krásní mrtví - Summer
Percy jackson: Zloděj blesku
Vidím to, co vrah

Knihy z knihovny:
15 minus
Vampýrská akademie 1
Vampýrská akademie 3: Stínem políbená
Vampýrská akademie 4: Krvavý slib
Tweety s city
Letopisy Narnie: Princ Kaspian
Zavržený
Dokonalý pár
Proměna


Ještě jednou bych ráda poděkovala tátovi (kterej si tohle stejně pravděpodobně nikdy nepřečte), protože díky němu by byla tahle chvástačka zhruba o 10 knih chudší. =D Doufám, že se mi takhle bude dařit i nadále, z knížek mám obrovskou radost, jsem na ně fakt hrdá. A co vy a vaše úlovky? =)
 

12 komentářů:

  1. Krásné knihy! :)
    Já jsem si koupila velikost L a přišla mi Summer, jinak jsem si nic z toho co tu máš ty nepořídila :D.. I když bych určitě chtěla :DD..

    OdpovědětVymazat
  2. ůů. Tak padne náš svět se mi stráááášně líbil!:)
    Na druhou stranu třeba Proroctví sester vůbec:/
    Na Modrou se těším! :D Rudá byla úžasná, tak si na ni musím najít čas co nejdřív:)
    ůůů! MEDIÁTOR♥

    Ty knížky od L. J. Smith.. většina jejích knížek je už taky dost stará.. 199* atd.. takže, žádné novinky. A třeba Upíří deníky už prý vůbec nepíše ona, ty další díly takže.. kdo ví:) A třeba Temné vize je jedna z lepších sérií od ní;)

    Heleee :) Odkaz dračích jezdců je NEJLEPŠÍ !! :)

    Čtyřka VA je snad nejlepší! :) -MĚLA sis rovnou půjčit 5+6!:D

    Dý, Dý, Dý to teda říkala ! :D:D jestli se ti nebude líbit, tak to bude smrt ! :D - moje :D

    Jo, já vím, že můj komentář nedává smysl:D Ale psala jsem postupně s videem, takžee :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Dý to řikala! =D A jestli se mi to nebude líbit, tak mi to přeci odpustíš, ne? Mam to u tebe! =DD Vzpomínáš? =D
      A jj, Temný vize docela ujdou, i když to taky neni to pravý ořechový =D
      Komentář nemusí dávat smysl, já ho nějak přelouskala, takže kliid =D
      + kámoška řikala, že 4ka je asi nejnudnějši, jsem zvědavá =D

      Vymazat
    2. Ajajaj.. :D:D Jsem zapomněla - jak jsem si to jenom mohla dovolit?! No, dobře tedy:D Ale doufám, že se ti líbit bude!:D

      Noo, tak to jsem teda velmi zvědavá, co na VA4 řekneš:)

      Vymazat
  3. Zdá se mi to, nebo jsem jediná, komu se v článku vůbec nic nezobrazuje?

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně se mi to načetlo, ale hlas šel rychleji než obraz, takže to bylo docela vtipný :-D
    Jinak se musím opět obdivovat tvému hlasu! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo Narnie je nádherná! :)**
    A ta knížka u mě je fakt pro menší no, ale je fakt úžasně zpracovaná :D.. A dozvěděla jsem v ní víc věcí o vesmíru než minulý rok o fyzice :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Tak, konečně jsem se mohla úspěšně podívat na tvé přírůstky a musím říct, že bych si mezi nimi rozhodně vybrala. Závidím třeba Dokonalý pár nebo Modrou. :) Moc hezké video.

    OdpovědětVymazat
  7. Týýjo, tolik knížek nedostanu ani za rok! :O Ale většinu z knih, co máš v seznamu, bych si chtěla moc přečíst! =)

    OdpovědětVymazat