The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Po menší pauze, aneb co mám v plánu

neděle 17. března 2013

Po menší pauze, aneb co mám v plánu

Milí čtenáři, jsem zpět!
Za mé nevysvětlené zmizení se velice omlouvám, vůbec jsem to neplánovala. Důvod je jediný. Škola. Měla jsem takový problém, že si na mě zasednul učitel češtiny, který je posedlý historií a Biblí a pořád nám vykládá o Bohu a tak (copak chodím na náboženskou školu?). Za jednu chybu je trojka a to já si nemůžu dovolit, pokud mám v plánu jít jednou studovat češtinu i na vysokou školu.

Takže jsem se musela drtit a drtit, protože díky tomu, že jsem "zvýhodněná" tím, že je na mě zasedlej, jsem si vysloužila průměr 4,5 a to by mě na vysokou opravdu nevzali. Plus to ještě nepočítám chemii, fyziku a ostatní fujblé předměty. =D Ale dobrá zpráva! Známku jsem si zlepšila na 3,6 takže jsem tu v plné síle a parádě, takže co nevidět opět přibudou různé články.

Co vás asi potěší, chystám také opožděnou giveaway ke svým prvním blogovým narozeninám! Sice byly 25. února, ale zařizovat výhry a sčítat vstupy jsem v tu dobu opravdu nemohla, takže během nejbližších pár dní se jistě něco objeví. =)
Mezi pauzou jsem nezapomněla číst, byť jen v autobusech nebo o výjimečně volných chvílích. Takže se můžete těšit na několik recenzí, třeba na Rozpolcení, Moře nestvůr, Prokleté sestry, Dceru kostí a dýmu nebo Inheritance. To vše a ještě více by se tu mělo v blízké době objevit.

Pokud jsem vás nechala dlouho čekat, moc moc se vám omlouvám, mrzí mě, že blog nestihnul včas oslavit své narozeniny, že vy jste přišli o výhru. Taktéž děkuji všem věrným duším, jenž nepřestaly doufat, že se zde něco zase objeví a stále sem chodily. Už vás snad nezklamu, doufám, že důvod mé pauzy pochopíte, škola je někdy zlo! =D

1 komentář: