The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Waiting on wednesday (#5)

čtvrtek 21. března 2013

Waiting on wednesday (#5)



Týdenní meme Waiting on Wednesday je hostováno stránkou Breaking the Spine a koná se každou STŘEDU. Jde o to, že se uveřejní kniha, kterou jste ještě nečetli a s velkým nadšením ji očekáváte.
Anotace
Dříve si lidé mysleli, že je láska dobrá věc. To bylo předtím, než na ni vědci objevili lék. Lidé nechápali, že když vám jednou láska oblaží mysl a rozproudí krev, není úniku. Teď je všechno jinak, vědci ji dovedou vymýtit a vláda požaduje, aby se všichni občané v den svých osmnáctých narozenin podrobili speciálnímu lékařskému zákroku, díky němuž by měli být vůči lásce imunní. Lena Halowayová se na ten den vždy těšila. Život bez lásky přece znamená život bez bolesti, bezpečný a předvídatelný. A šťastný. Schází devadesát pět dní, jenže Leně se stane něco nemyslitelného: Zamiluje se.

Už nějaký čas jí mám půjčenou z knihovny, ale sešlo se mi toho tolik, že ji nejspíš nestihnu přečíst. Vidím to tak, že si ji v co nejbližší době pořídím sama, abych ji měla pořád při ruce. Co jsem tak četla z recenzí, tak to vypadá na pořádně dobré počtení, které rozhodně stojí za to!
Za dva měsíce budu mít narozeniny, možná bych to mohla ukecat jako předběžný dárek, tak třeba by mi to i mohlo vyjít, uvidíme. Nicméně na Delirium už mám dlouho zálusk a doufám, že si stihnu přečíst tu otrhanou verzi, co jsem pro sebe uzurpovala u nás v knihovně. =)

4 komentáře:

  1. Tuhle sérii jsem zatím nečetla :))
    jinak koukám, že aktuálně čteč CHVÍLI PŘED KONCEM - je to dobré? taky mě to čeká :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne? Já myslela, že profláknutej čtenář jako ty jí bude mít už dávno přečtenou =D Chvíle před koncem je zatím super, i když jsem od toho čekala víc. Uvidíme, jak se to vyvrbí, zatím jsem asi na 90. stránce =)

      Vymazat
  2. Začala som čítať, ale teraz nemám čas. Téma je však úžasná 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Od téhle autorky jsem četla Chvíli před koncem, což se mi docela líbilo a po Deliriu už taky delší dobu pokukuju :)

    OdpovědětVymazat